Onze eerste kilometers

13 juli 2019 - Oslo, Noorwegen

Goedenavond, ochtend, wat leuk dat je ons eerste verhaaltje leest! Op dit moment is het 01:45 en zijn we de trein uitgezet. En ja, we hadden braaf een ticket gekocht. We zijn onderweg naar Drammen, maar de machinist had er geen zin meer in. Dat bewijst maar weer dat niet alleen NS voor de “Nodige Storingen” zorgt haha. We zijn daarentegen wel naar een VIP bus gestuurd door de machinist, en deze stoelen zitten eeeecht goed! Nog 52 minuten en dan zijn we in Drammen, even door-drammen dus. Daar gaan we naar de camping om onze villa op te zetten. Wat zal men jaloers zijn als ze hem zien staan. Wat betreft luxe in het openbaar vervoer doet Noorwegen het super.

B59DF6D4-18AF-4B66-A6B4-6ABD1D439315

De vlucht was chill, iets wat vertraging maar het was gezellig. Naast ons zat een meid uit Zuid-Afrika, zij gaat een vriendin opzoeken net onder Oslo. Op de Airport hebben we tickets gekocht en binnen een half uur waren we weer ‘on the road’.

We zijn benieuwd naar Drammen, de foto’s volgen nog! Morgen zullen we je in geur en kleur vertellen hoe het hier is! Slaap lekker 🐿