Nog geen 24 uur in Noorwegen..

13 juli 2019 - Larvik, Noorwegen

14:17, in een trein onderweg naar Sandefjord . Een stadje dat bekend staat om de vikingen en grenst aan het fjord. Vannacht was ons eerste nachtje, de tent opzetten was hilarisch. Als er een drone boven ons hing staan we nu waarschijnlijk op Noorse dumpert. In de nacht werden we geplaagd door zeemeeuwen en toen we vanmorgen de tent openden lag de toilettas omgedraaid naast de tent. Dat was lachen, we noemde ze zeepmeeuwen nu..

Toen Fin de tent gereed maakte voor vertrek heb ik ontbijt gemaakt, tweegangen, fuet en noedels. Toen ze vroeg waarom ik de bouillon apart had gegooid in een andere beker kwam ik niet meer bij van het lachen, dat was namelijk de koffie, geen bouillon..

Toen zijn we gaan lopen, zwaar bepakt maar wat een weer! 26 graden, korte broekjes, zonnebril op en gaan. Anderhalf uur gehiked naar het centraal station om hier de trein te pakken. Eenmaal aangekomen in Larvik zijn we wat eten gaan halen en hebben we op het terras Kim en Vegard ontmoet. Hele interessante gesprekken gehad, met het besef dat het leven hier best anders is. We hebben nog een biertje gedaan en hebben toen de tent opgezet op een plaats bij de rotsen. Nu even chillen en vroeg naar bed, 20:21.